divendres, 23 d’octubre del 2009

BIBLIOTECA MUNICIPAL

Des que em vaig jubilar, dins del meu horari, està l’acudir diàriament a la biblioteca municipal. Abans solia comprar els llibres de lectura que m’interessaven. Ara els trobe en la biblioteca, poden tardar un poc més les novetats, però no molt i el servici de préstec és molt bo. També he tret alguns CD. Durant l’estona que romanc allí, em meravelle de la gent que entra a agafar o tornar llibres, a utilitzar els ordinadors, a estudiar o simplement a llegir la premsa. Per això encara que a vegades no escriga en el blog, pot ser que haja fet el comentari d’algun llibre llegit, o que vaja completant a poc a poc la biografia, segons em vénen els records. I si encara no t’has fet el carnet de la biblioteca t’ho recomane, val la pena. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites