dimecres, 24 de febrer del 2010

RENOVACIÓ DNI

La setmana passada vaig anar a fer-me el DNI i el passaport a la direcció de policia d’Alzira. Resulta que ja fa anys em vaig canviar el nom al valencià, Vicent, i vaig voler posar-ho tot en orde. Així que vaig demanar el certificat del registre i ho vaig presentar en l’oficina del DNI. Davant de la qual cosa em van dir que havia de tornar a la setmana següent i  que ja em farien el DNI i després el passaport. Hui he tornat i efectivament m’han fet els dos documents però la sorpresa és que, no m’han cobrat res pel DNI perquè m’han dit que l’he renovat abans d’estar caducat i m’han donat un lector de targetes xip per a DNI, així podré consultar directament les meues dades de la SS (vida laboral…), accedir a la banca on line, sol·licitar beques, presentar la declaració de la renda i firmar documents electrònics. Xe, que avanços, i a més gratis. Anem modernitzant-nos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites