diumenge, 20 de juny del 2010

SOCI D'HONOR

El divendres dia 18, l’Asociaciación de Jubilats i Pensionistes de Guadassuar em van distingir al nomenar-me soci d’honor de l’entitat, per haver realitzat les obres de la llar del jubilat en el període en què vaig ser alcalde de la població. He de sincerar-me i dir que no sóc procliu a esta classe d’actes i que només em causen nerviosisme. Crec que en la vida es fa el que es creu correcte i que la satisfacció és el deure complit. No obstant no cal ser desagraït amb les persones que ho fan amb sinceritat i afecte. L’acte va ser molt emotiu i estes són les paraules que vaig pronunciar:


Sr. President, Junta Rectora.
Sr. Alcalde, Regidors i Regidores.
Amigues i amics jubilats.

Vull començar estes paraules agraint als regidors i regidores que em van acompanyar en l’ajuntament que van donar el seu total suport a la realització del projecte de la llar del jubilat.

Als presidents de llavors Joaquín Rosell i Emilio Cervera amb les seues respectives juntes per la paciència que van tindre i per la confiança que ens van mostrar.

I especialment vull donar les gràcies al president actual Sr. Olegario Esteve i junta directiva per fer-me sentir-me orgullós i feliç al distingir-me com a Soci d’Honor d’esta entitat a la qual pertanc.

Moltes gràcies.
Vicent Roig I Llobell
Guadassuar 18 de juny del 2010

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites