divendres, 24 de maig del 2013

BON VOYAGE GEORGES!

GEORGES MOUSTAKI mor als 79 anys. De naixement grec i d’educació francesa. Va escriure música per a Edith Piaf (la seua amant), especialment la cançó Milord quan tenia 25 anys. Però la cançó que és com un himne és Le Métèc (l’estranger) el seu, començament és: Amb “la meua cara de metec, de jueu errant, de pastor grec i els meus cabells als quatre vents.." escrita després del maig del 68 i que va publicar en 1969. Ma liberte, ma solitude...
Recorde que vaig sentir per primera vegada Moustaki pels anys 73-74, i les seues cançons em feien vibrar, em van enamorar...
Levante EMV 24-05-2013
Juan José Millás
Al Capone, invitat de luxe de la boda de la filla d’Aznar, va regalar als contraents 32.000 euros en il·luminació. Impressionant! Més de 5 milions de pessetes! Què deuria Al Capone als pares de la criatura? Què pensaria que podria obtindre a canvi?. A mesura que el temps passa sobre aquella boda, va resultant més esperpèntica...
I jo pense, quants rebuts de la llum es podrien haver pagat de llars de “españolitos”?. Cal afavorir la construcció i fer més presons. Vaig a escoltar la cançó Ma liberté...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites