dissabte, 24 d’agost del 2013

DISSABTE A BALLAR LES DANSES AL CARRER MAJOR


GRÀCIES al poble de Guadassuar per guardar un dels tresors més preat: les seues DANSES, úniques en el món, i el que no s’ho crega, que vinga l’any que ve l’última setmana d’agost i ho veja. Gràcies als festers de Sant Roc per l’organització, a les festeres de l’Assumpció, a les comparses, parelles, xiquets/es i a tota la gent per la seua participació, a l’ajuntament per patrocinar, a la gent que dissenya trages, a les mares i pares patidors per confeccionar-los, als músics, als caps de dansa. a la gent que adorna els carrers, a la gent que acudix totes les nits d’espectadors... no sé si em deixe a algú a eixos també gràcies, Enguany, sens dubte ha sigut una gran Dansa. I... fins a l’any que ve, SALUT!.

VISCA LA REGINA DE DANSES 2014 !
MARIA ARCOS ARNANDIS










FINS L'ANY 2014. SORT !









7 comentaris:

  1. Donem gràcies al dissenyador de les festeres 2013, a la seua "germaneta" (regidora de festes), per la "parcialitat" en el repartiment de premis. Sense més comentaris...

    ResponElimina
  2. Marti dimissió, la concejala facista la nova dissenyadora, que es canvien els papers

    ResponElimina
  3. VERGONYA CAVALLERS, VERGONYA

    ResponElimina
  4. Danses d'interés cultural? D'interés particular millor dit

    ResponElimina
  5. Així es com s'acaben les festes...decepcionant!!!

    ResponElimina
  6. Hoy que ya he contado hasta 100 ( por lo menos ), voy a expresar lo que siento, sobre los premios de "DANSES-2013". En mi muro escribo lo que siento y si a alguien no le parece bien "me da igual". Estoy INDIGNADA. Hace años salia una comparsa maravillosa todos los días ( Molina), ¡¡ se la "cargaron" !!. Este año, los premios de parejas los han dado porque no tenían más opción, los trajes de los dos primeros premios son preciosos , originales , pensados y hechos por ellos. Hay "cierta" gente que no les gusta la competencia, y más si viene de jóvenes con iniciativa propia. Esa "gente" tiene el poder y los medios para hacer lo que quieran, y los demás ¡¡ a callar !!. Pues no me da la ganaaa. Voy a hacer unas preguntas : ¿ por qué el mejor traje de el lunes no lo dieron a Sant Roc y la Virgen ?, causaron "bombazo ". ¿Por qué a las festeras de este año ( se supone que no entran en concurso), les han dado tantos premios , más el de la colaboración ? (incluyendo el mejor traje del jueves y del viernes). ¿ Por qué a las festeras 2012 que han salido toda la semana, ni las han nombrado ?. Yo si tengo las respuestas y creo que algunos de vosotros también. Desde aquí mi mas gran reconocimiento por el trabajo bien realizado a: Sheila y Jairo 1º premio. Blanca y Josep 2º premio, sois maravilloso y creativos, eso no os lo va a quitar nadie, por muy "diseñadores de festeres ", concejales de cultura y demás "gente" que ¡¡ maneje el cotarro !!. Por siempre y a pesar de: VISCA LES DANSES DE GUADASSUAR !!!.

    ResponElimina
  7. respecte al repartiment dels premis molt correcte tot i estic d'acord. pero no hi ha q menysprear els del tercer preimi ni el quart. els quals eren originals i fets a ma!

    ResponElimina

contador de visites