dimarts, 17 de novembre del 2009

CONTESTACIÓ

Amb data 27-10-2009 vos vaig comentar l’escrit que havia enviat col·laborant com a ciutadà a la crida de l’alcalde en el BIM, a la participació en propostes i suggeriments. Amb data 13 de novembre, he rebut hui l’agradable sorpresa, que agraïsc, la contestació al meu escrit per part de l’alcalde.
Com és normal en estos casos, i com no tinc cap autorització per a la seua publicació, no ho vaig a fer. Simplement comentar, que l’alcalde m’informa sobre els temes que jo li propose. I com açò no és cap debat, doncs moltes gràcies per la seua informació i per l’amabilitat a contestar-me.
No obstant tinc altres propostes:
1.- Per al nou jardí que es va a executar en la ronda Sud i altres, li demanen algun consell a Rafael Gimeno.
2.- Netejar el riu Magre i cuidar els camins del llit perquè siguen transitables.
3.- Ja va sent hora d’urbanitzar l’aparcament del cementeri municipal:de plantar arbres, enjardinar, asfaltar-lo…
4.- Que en el pròxim BIM, ens informe dels projectes que faran amb el Fons per a l’Ocupació i Sostenibilitat Local del Govern: 665.941 euros.

5.- Que la pàgina web de l’ajuntament siga una realitat i servisca per a informar i donar servici permanent als veïns/es

Segurament estes coses ja no les enviaré per escrit, el que vullga que llija el meu blog.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites