dilluns, 29 d’abril del 2013

“SILENCIAT” (MARE MEUA! VALENCIANS, QUINA VERGONYA!)


…Molts experts coincidixen a assenyalar que l’accident va ser evitable i que el maquinista no va ser, ni de bon tros, l’únic responsable. "Hi havia un informe on s’especificaven els punts negres del metro de València i no es va prendre cap mesura. El document es va presentar mesos abans de l’accident. En eixe punt hi havia un clot, et desplaçava cap a la dreta i després et llançava cap a l’esquerra. Després, la via se va anar espatlant encara més per falta de manteniment", va assenyalar en La Sexta Jorge Álvarez, maquinista del metro, qui assegura que existia una balisa de fre automàtic però que no estava programada per a reduir la velocitat prou.
Els errors tècnics, segons Álvarez, no es van limitar a això, atés que els vidres dels vagons es van soltar durant l’accident, quelcom que mai va haver d’haver ocorregut. "El marc no era gens segur. Quan el tren ix volant, els passatgers que anaven assentats cauen sobre els vidres, que es lleven i cauen pel buit. Allò va ser una trituradora...

Programa SALVADOS per Jordi Évole emés en la SextaTV. Este programa ens fa reflexionar les martingales que van utilitzar els nostres polítics governants de la Comunitat Valenciana. L’exemple el tenim al final amb “l’entrevista a Juan Cotino” actualment president de les Corts Valencianes. Tot un despropòsit en un accident amb moltes víctimes i molt dolor en els familiars que encara esperen que algun dia la justícia aclarisca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites