divendres, 30 d’octubre del 2009

PROBLEMES

Estos dies mentres realitze el meu passeig matutí d’hora i quart (és el que em costa rodejar tot el poble) vaig escoltant la ràdio, així no pense, em distrac i a vegades em fa riure. La ràdio és un bon sistema per a desconnectar. Per a mi va ser de gran ajuda quan me n’anava a dormir i no necessitava cap somnífer. Ara bé hi havia dia que acabava el programa "parlar per parlar". Hui anava sentint la ràdio i es va acabar la bateria. Estaven parlant dels problemes que apressen estos dies al PP. Pense que els dits problemes potser li vindran perquè en els congressos no debaten, simplement el dictador diu qui ha de ser el seu successor i per aclamació és triat (Fraga a Aznar, Aznar a Rajoy). El PSPV-PSOE, li ocorre totalment al contrari, debaten tant, encara que les postures no diferisquen, que s’enverinen i a l’hora de votar, els candidats obtenen unes majories tan pírriques que el triat no és acatat, es formen grups. Amb la qual cosa vinc a dir que en els dos sistemes es tanquen els congressos en fals, i després d’ells sorgixen els problemes. I a més el PP, no té cap partit a la seua dreta, és a dir, acapara tots els ultres haguts i per haver-hi. En fi, açò va a temporades, i el realment difícil és assumir estar en l’oposició. Les alternatives són bones i de tant en tant una neteja no ve malament, encara que no ens agrade.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

contador de visites